Redakcja

Jedz globalnie i dobrze

Wszyscy ci, których największym koszmarem było przybranie na wadze czy też odstępstwo od restrykcyjnej diety podczas podróży, mogą być już spokojni. Globalna kampania sieci hoteli Westin „Jedz Dobrze” rozwiązuje te dylematy, a w dodatku dotarła już do Warszawy.

– 5/12/2014 –

 

W warszawskim hotelu Westin można już „zjeść dobrze”. Nowa karta, przygotowana przez szefa kuchni Janusza Korzyńskiego oraz jego zastępcę Michała Trukawkę, pełna jest teraz zdrowych, pełnowartościowych produktów, takich jak szpinak, awokado, mango, tuńczyk czy orzechy pinii. Gdyby, któryś z gości miał wątpliwości co do ilości wartości odżywczych w nich zawartych wystarczy, że zeskanuje zdjęcie w menu za pomocą aplikacji Digimarc® Discover, a liczba kalorii, czy pochodzenie produktów przestaną być niewiadomą. Stołeczny Westin, jako jeden z pierwszych na świecie, ma w swojej ofercie soki i koktajle od The Juicery.

 

Powodem tych zmian jest światowa kampania sieci hoteli Westin „Ruch Dobrego Samopoczucia”, której kolejnym etapem jest „Jedz Dobrze”. Akcja ma za zadanie zainspirować hotelowych gości do zdrowego i zbilansowanego odżywania się. Nad dobrym samopoczuciem i zdrowiem gości pracują dietetyczka Ashley Koff, ekspert w dziedzinie medytacji Andy Puddicombe, potentat medialny Arianna Huffington oraz ekipa SuperChefs, czyli zespół lekarzy, stomatologów i szefów kuchni. Eksperci nie zapomnieli też o najmłodszych gościach hotelu i stworzyli „Zdrowe Menu Dziecięce Westin”.

 

Dopełnieniem zmian w menu jest renowacja wnętrza restauracji, dokonana przez londyńską architektkę Anitę Rosato, w której wykorzystano niemalże same naturalne materiały, takie jak drewno i kamień.

 

 

 

 

 

 





comments powered by Disqus