JEMY, MÓWIMY, CAŁUJEMY
MIEJSCA, WYDARZENIA

Zjedz sobie… Śląsk!


Jako jedyni w Polsce oferujemy możliwość konsumpcji swojego miasta i regionu – piszą producenci Zjedz sobie. Nasze przewodniki to mini lekcja historii regionu oraz najważniejszych obiektów historycznych, architektonicznych, designerskich.
Każdy z przewodników zawiera 16 czekoladek (8 mlecznych i 8 gorzkich). Ziarno kakaowca, użyte do produkcji przewodnika, selekcjonowane jest ręcznie przez belgijsko-francuską wytwórnię czekolady, Barry Callebaut. Dzięki czemu, gorzka czekolada zawiera blisko 70,4% kakao, a mleczna około 35,2%. Dodatkowo, dla wymagającego podniebienia, produkt został wzbogacony żurawiną.
 
2015-10-03 12.11.34 pm 2015-10-03 12.11.50 pm

W serii Śląsk prezentowane są następujące miejsca: Nikiszowiec, Browar Tyski, Dzika Promenada, Studio Filmów Rysunkowych, Zamek Cieszyn, Miasto Rond, Prowokacja gliwicka, Kopalnia GUIDO, Sztolnia, Fabryka Zapałek, Pustynia Błędowska, Trójkąt Trzech Cesarzy, Park Śląski, Średniowieczny Rynek, Kopalnia Węgla Kamiennego, Design.
W serii Katowice: Nikiszowiec, Kielichy, Superjednostka, Węgiel, ulica Mariacka, Szyb kopalniany, Miasto Ogrodów, Rawa, Kukurydze, Instytut Jazzu, Kaliber 44, Festiwale muzyczne, Moderna, Spodek, Oś Kultury, Wurst.
Z powyższych opisów, jasno wynika, że Zjedz sobie skupia się nie tylko na stereotypowych miejscach, z którymi Śląsk jest kojarzony. Główny akcent został położony na różnorodność i wielowymiarowość stąd hasła węgiel i np. Instytut Jazzu, czy Miasto Ogrodów. Ponadto, przewodniki w zamierzeniu miały być mini pigułką wiedzy o historii, regionie, architekturze (warto tutaj wspomnieć, że Zjedz sobie zostało zaprojektowane przez studio projektowe Musk, które tworzą absolwenci Architektury) i designie.

2015-09-15 09.14.17 pm

Przewodniki są sprzedawane w miejscach, które promują śląskie marki i mają już status miejsc kultowych i wartych odwiedzenia. Należą do nich sklepy: Geszeft, Zła buka, sklepik w Muzeum Śląskim, Zillmann Tea&Coffee na Nikiszowcu, Czekoladziarnia w Gliwicach czy Herbaciarnia Czajnik oraz w katowickiej sieci hotelów Diament.
Przewodnik kosztuje 49,90 zł i jak twierdzą producenci ludzie chętnie kupują nasz produkt bo wiedzą, że poza dobrą jakością kupują też coś unikatowego.  Nasz produkt to coś więcej niż pudełko z czekoladkami. Po prostu Zjedz sobie.

Zobacz też podobne artykuły

Wszystkie wydania ust
  • nr 29

  • nr 28

  • nr 27

  • nr 26

  • nr 25

  • nr 24

  • nr 23

  • nr 22

  • nr 21

  • nr 20

  • nr 19

  • nr 18

  • nr 17

  • nr 16

  • nr 15

  • nr 14

  • nr 13

  • nr 12

  • nr 11

  • nr 10

  • nr 9

  • nr 8

  • nr 7

  • nr 6

  • nr 5

  • nr 4

  • nr 3

  • nr 2

  • nr 1

Nasze przewodniki po miastach
  • Kraków

  • Lizbona

  • Polskie góry

  • Bangkok

  • Lato

  • Kioto

  • Mediolan

  • Singapur

  • Warszawa

  • Warszawa

  • Berlin