Redakcja

Słońce w słoiku

Czy opakowanie może znacząco wpłynąć na popularność produktu? Patrząc na opakowania Sommer House Granola możemy śmiało powiedzieć, że tak. Etykietę na froncie zdobi fragment ręcznego rysunku z roślinnym motywem, biała, szeryfowa typografia i ręcznie sygnowany numer partii. Centralnym punktem jest eleganckie logo wytłoczone na złoto. A w środku domowej roboty, słodko-słona, orzechowa granola. Sukces od pierwszej wypuszczonej partii.

– 26/07/2016 –

 

 

 

Wszystko zaczęło się wtedy, gdy pomysłodawczyni – Jennifer Sommers przygotowała ten domowy specjał dla swojego męża. Słodko-słona, orzechowa i chrupiąca kompozycja zasmakowała mu tak bardzo, że para postanowiła wprowadzić ten produkt do sklepów. Szybko znalazł swoich fanów w całych Stanach Zjednoczonych. Skąd ta popularność? Poza świetnym smakiem i wyjątkowym opakowaniem, granola jest w pełni wegańska, nie zawiera konserwantów, a składniki pochodzą z organicznych upraw. Przydało się też pewnie doświadczenie zawodowe twórczyni marki. Jennifer Sommers jest dziennikarką, bloggerką i korespondentką amerykańskiego magazynu Food & Wine. Nie jest więc dziwne, że umiała stworzyć tak spójną markę. Identyfikację wizualną Sommer House Granola zaprojektowało studio Project M+ z Los Angeles.

Poranny przysmak opakowano w szklane słoiki, przez które widać smakowitą zawartość. Etykietę na froncie zdobi fragment ręcznego rysunku z roślinnym motywem, biała, szeryfowa typografia i ręcznie sygnowany numer partii. Centralnym punktem jest eleganckie logo wytłoczone na złoto. Z tylnej etykiety dowiemy się o składzie granoli oraz, że została ona wyprodukowana w domowej kuchni autorki. Nic tylko chrupać!

http://sommerhousela.com/

 

 

static1.squarespace-1

tekst: Izabela Jackowska





comments powered by Disqus