JEMY, MÓWIMY, CAŁUJEMY
LUDZIE

Słońce w słoiku


 
 
 
Wszystko zaczęło się wtedy, gdy pomysłodawczyni – Jennifer Sommers przygotowała ten domowy specjał dla swojego męża. Słodko-słona, orzechowa i chrupiąca kompozycja zasmakowała mu tak bardzo, że para postanowiła wprowadzić ten produkt do sklepów. Szybko znalazł swoich fanów w całych Stanach Zjednoczonych. Skąd ta popularność? Poza świetnym smakiem i wyjątkowym opakowaniem, granola jest w pełni wegańska, nie zawiera konserwantów, a składniki pochodzą z organicznych upraw. Przydało się też pewnie doświadczenie zawodowe twórczyni marki. Jennifer Sommers jest dziennikarką, bloggerką i korespondentką amerykańskiego magazynu Food & Wine. Nie jest więc dziwne, że umiała stworzyć tak spójną markę. Identyfikację wizualną Sommer House Granola zaprojektowało studio Project M+ z Los Angeles.
Poranny przysmak opakowano w szklane słoiki, przez które widać smakowitą zawartość. Etykietę na froncie zdobi fragment ręcznego rysunku z roślinnym motywem, biała, szeryfowa typografia i ręcznie sygnowany numer partii. Centralnym punktem jest eleganckie logo wytłoczone na złoto. Z tylnej etykiety dowiemy się o składzie granoli oraz, że została ona wyprodukowana w domowej kuchni autorki. Nic tylko chrupać!

http://sommerhousela.com/
 
 
static1.squarespace-1
tekst: Izabela Jackowska

Zobacz też podobne artykuły

Wszystkie wydania ust
  • nr 29

  • nr 28

  • nr 27

  • nr 26

  • nr 25

  • nr 24

  • nr 23

  • nr 22

  • nr 21

  • nr 20

  • nr 19

  • nr 18

  • nr 17

  • nr 16

  • nr 15

  • nr 14

  • nr 13

  • nr 12

  • nr 11

  • nr 10

  • nr 9

  • nr 8

  • nr 7

  • nr 6

  • nr 5

  • nr 4

  • nr 3

  • nr 2

  • nr 1

Nasze przewodniki po miastach
  • Kraków

  • Lizbona

  • Polskie góry

  • Bangkok

  • Lato

  • Kioto

  • Mediolan

  • Singapur

  • Warszawa

  • Warszawa

  • Berlin