Redakcja

Ready‐made na ząb

Wegańskie czekoladki w kształcie oka z matchą, chrupiące brukselki na maśle migdałowym, pikantno-słodkie liście kapusty z kurkumą. Nie są to przystawki w menu ne diningowej roślinnej restauracji, ale pakowane (i to jak!) przekąski, którymi mogą się zajadać nowojorczycy zbzikowani na punkcie zdrowego stylu życia.

– 2/12/2018 –

 

Dada Daily to nowa marka stworzona przez Claire Olshan, znaną na Manhattanie z butiku Five‐ story. Wystarczy spojrzeć na te przysmaki, by stwierdzić, że Claire wprowadziła do świata „healthy food” nowe zasady gry. W swojej estetyce snacki nawiązują do dadaizmu i surrealizmu, co podbijają jeszcze genialne zdjęcia na stronie Dada. Skąd to przewrotne połączenie? Dadaizm miał uwolnić ludzką wyobraźnię i wprowadzić humor w obudowany regułami świat sztuki. Ta dadaistyczna fantazja i wolność były inspiracją dla Olshan, która dowiodła, że dieta może być przyjemnością, wręcz zabawą. Bo smak też się tu liczy – o truflach czekoladowych z schisandrą (cytryńcem chińskim) znana amerykańska dietetyczka Daphne Oz powiedziała: „Jak do diabła to może być tak zdrowe, pożywne i nieprzyzwoicie smaczne?!”.

 





comments powered by Disqus