JEMY, MÓWIMY, CAŁUJEMY
WYDARZENIA

Miłość na papier


Asia Suska i Marta Kabsch, twórczynie marki papierniczej Suska & Kabsch, oraz Natalia Milewska, założycielka bloga i profilu na Instagramie Rodzaj Żeński, połączyły siły i ogłaszają akcję Miłość na papier – kampanię nawołującą do wskrzeszenia formy listu miłosnego, wyrażania emocji słowem i świadomego pisania “kocham”.  Chociaż czas trwania akcji – luty – jest nieprzypadkowy, Walentynki to tylko pretekst, bo postulatem dziewczyn jest “wysławianie” miłości codziennie, a nie “od święta”.
 
 

 
Kampanii towarzyszy promocja miłosnej kolekcji kartek do życzeń Suska & Kabsch, która, jak większość projektów marki ,  nie wiąże się motywami z konkretną okazją. Ilustracje na nowych produktach przedstawiają cielesne formy i kolory, niektóre zupełnie abstrakcyjne, inne bardziej dosłowne.
 
Do współpracy przy akcji dziewczyny z Suska & Kabsch zaprosiły Natalię Milewską z Rodzaju Żeńskiego. Kto śledzi konto Rodzaju Żeńskiego, wie że Natalia znalazła oryginalną receptę na używanie słowa w najbardziej wizualnym współczesnym medium, jakim jest Instagram – mówi Marta Kabsch. Jej zabawy definicjami wyrazów, gry formalne, wizualno-literackie kolaże przeplatają się z inspiracjami wizualnymi. Natalia wciąga swoich obserwatorów w luźne wyznania na temat ich emocji, fantazji, zwyczajów, a zebrane “materiały” ubiera w formę przypominającą poezję, chociaż zupełnie pozbawioną pretensjonalności.
 
 

 
Natalia w ramach akcji weźmie “na warsztat” słowo “miłość”. Najważniejszą częścią kampanii będzie próba nakłonienia jak największej ilości osób do ubrania uczuć i miłości w słowa. Szczegóły na temat konkursu dziewczyny ogłoszą 10 lutego, a najciekawsze ich zdaniem wyznania, listy miłosne, wiersze i teksty zostaną nagrodzone produktami Suska & Kabsch.
 
 
 
O Suska & Kabsch
 
Początkiem Suska & Kabsch było kilkadziesiąt świątecznych kartek rozesłanych znajomym. Obecnie marka ma na swoim koncie dziesiątki wzorów kartek okolicznościowych, serię notesów i kolekcję papierów do pakowania prezentów. Na początku 2018 roku ruszył sklep internetowy Suska & Kabsch, kilka miesięcy później produkty trafiły do sklepów stacjonarnych. Dziś można je kupić m.in. w krakowskim sklepie Papierniczeni, łódzkiej Notece, poznańskiej kwiaciarni Kwiaty i Miut, w Slou w Warszawie, berlińskim concept storze z polskim designem, No Wodka, oraz sklepach w Holandii, Belgii i Austrii.
 
Natalia Milewska o Rodzaju Żeńskim
 
Jestem obserwatorką. Pisząc, pozbywam się nadbagażu myśli.
Rodzaj Żeński powstał w styczniu 2015 i od tego czasu stał się dla mnie otwartą, wirtualną szufladą. Trzymam w niej teksty bez szlifów, definicje ulubionych słów i  zdjęcia. Esencją działania Rodzaju jest słowo, które odmierza czas i waży rzeczywistość.
 
www.facebook.com/suska.kabsch

Zobacz też podobne artykuły

Wszystkie wydania ust
  • nr 29

  • nr 28

  • nr 27

  • nr 26

  • nr 25

  • nr 24

  • nr 23

  • nr 22

  • nr 21

  • nr 20

  • nr 19

  • nr 18

  • nr 17

  • nr 16

  • nr 15

  • nr 14

  • nr 13

  • nr 12

  • nr 11

  • nr 10

  • nr 9

  • nr 8

  • nr 7

  • nr 6

  • nr 5

  • nr 4

  • nr 3

  • nr 2

  • nr 1

Nasze przewodniki po miastach
  • Kraków

  • Lizbona

  • Polskie góry

  • Bangkok

  • Lato

  • Kioto

  • Mediolan

  • Singapur

  • Warszawa

  • Warszawa

  • Berlin