Redakcja

Miłość na papier

Czy forma listu miłosnego jeszcze żyje? Czy często piszemy słowo “kocham”? Pytają twórczynie marki papierniczej Suska & Kabsch i proponują piękna serię kart z autorskimi grafikami.


– 14/02/2019 –

Asia Suska i Marta Kabsch, twórczynie marki papierniczej Suska & Kabsch, oraz Natalia Milewska, założycielka bloga i profilu na Instagramie Rodzaj Żeński, połączyły siły i ogłaszają akcję Miłość na papier – kampanię nawołującą do wskrzeszenia formy listu miłosnego, wyrażania emocji słowem i świadomego pisania “kocham”.  Chociaż czas trwania akcji – luty – jest nieprzypadkowy, Walentynki to tylko pretekst, bo postulatem dziewczyn jest “wysławianie” miłości codziennie, a nie “od święta”.

 

 

 

Kampanii towarzyszy promocja miłosnej kolekcji kartek do życzeń Suska & Kabsch, która, jak większość projektów marki ,  nie wiąże się motywami z konkretną okazją. Ilustracje na nowych produktach przedstawiają cielesne formy i kolory, niektóre zupełnie abstrakcyjne, inne bardziej dosłowne.

 

Do współpracy przy akcji dziewczyny z Suska & Kabsch zaprosiły Natalię Milewską z Rodzaju Żeńskiego. Kto śledzi konto Rodzaju Żeńskiego, wie że Natalia znalazła oryginalną receptę na używanie słowa w najbardziej wizualnym współczesnym medium, jakim jest Instagram – mówi Marta Kabsch. Jej zabawy definicjami wyrazów, gry formalne, wizualno-literackie kolaże przeplatają się z inspiracjami wizualnymi. Natalia wciąga swoich obserwatorów w luźne wyznania na temat ich emocji, fantazji, zwyczajów, a zebrane “materiały” ubiera w formę przypominającą poezję, chociaż zupełnie pozbawioną pretensjonalności.

 

 

 

Natalia w ramach akcji weźmie “na warsztat” słowo “miłość”. Najważniejszą częścią kampanii będzie próba nakłonienia jak największej ilości osób do ubrania uczuć i miłości w słowa. Szczegóły na temat konkursu dziewczyny ogłoszą 10 lutego, a najciekawsze ich zdaniem wyznania, listy miłosne, wiersze i teksty zostaną nagrodzone produktami Suska & Kabsch.

 

 

 

O Suska & Kabsch

 

Początkiem Suska & Kabsch było kilkadziesiąt świątecznych kartek rozesłanych znajomym. Obecnie marka ma na swoim koncie dziesiątki wzorów kartek okolicznościowych, serię notesów i kolekcję papierów do pakowania prezentów. Na początku 2018 roku ruszył sklep internetowy Suska & Kabsch, kilka miesięcy później produkty trafiły do sklepów stacjonarnych. Dziś można je kupić m.in. w krakowskim sklepie Papierniczeni, łódzkiej Notece, poznańskiej kwiaciarni Kwiaty i Miut, w Slou w Warszawie, berlińskim concept storze z polskim designem, No Wodka, oraz sklepach w Holandii, Belgii i Austrii.

 

Natalia Milewska o Rodzaju Żeńskim

 

Jestem obserwatorką. Pisząc, pozbywam się nadbagażu myśli.

Rodzaj Żeński powstał w styczniu 2015 i od tego czasu stał się dla mnie otwartą, wirtualną szufladą. Trzymam w niej teksty bez szlifów, definicje ulubionych słów i  zdjęcia. Esencją działania Rodzaju jest słowo, które odmierza czas i waży rzeczywistość.

 

www.facebook.com/suska.kabsch





comments powered by Disqus