Sercem pracowni jest kamień – różnych gatunków, w różnych kolorach i fakturach. Za różnorodną strukturą marmuru kryje się długa i piękna opowieść. Warto zajrzeć do sklepu, by ją poznać i docenić. W kolekcji dominują dwa nurty. Pierwszy charakteryzuje minimalistyczna forma, drugi to prawdziwa perełka Un’common, czyli kolekcja Pattern, będąca współczesnym odniesieniem do art déco. Seria wyróżnia się blatami w mocne geometryczne wzory wykonanymi przez połączenie różnych kolorów i gatunków kamienia. Wpadnijcie na kawę do Un’common i przekonajcie się sami.
Zobacz też podobne artykuły
BRODKA X RESERVED
Odważna, wręcz zuchwała, jednocześnie jednak łatwa do noszenia – limitowana kolekcja BRODKA x RESERVED to brawurowe połączenie dwóch przeciwstawnych wydawałoby się stylów: ekstrawagancji i casualu. „Nie narzucaliśmy sobie ograniczeń”, przyznają jej twórcy, co widać po rozmachu, z jakim podeszli do krojów, autorskich nadruków czy wyboru tkanin, wśród których wyróżnia się naturalne materiały takie jak alpaka,
# Antonio Cortes Ferrando, Brodka, brutalizm, Espai Verd, Limitowana kolekcja, Reserved, WalencjaPraga – nasz przewodnik
Praktycznie nietknięta przez II wojnę światową, Praga jest niewątpliwie jedną z najpiękniejszych europejskich stolic. Ale jak to bywa w przypadku takich piękności – jej uroda jest zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem. To proste – wpaść tu na moment, by zanurzyć się w eklektycznej mieszance gotyku i baroku, głęboko zaciągając się historią, zagubić się w wąskich
#Rewiry gościnności
„Kelner na służbie posiada tylko jedną godność, a tą jest nienaganne obsługiwanie gości” pisał Hrabal w „Obsługiwałem angielskiego króla”, ale w Polsce etos pracy kelnera nie istnieje albo występuje w szczątkowej formie. A przecież to od obsługi w dużej mierze zależy udane wyjście do restauracji. Bohaterami naszego tekstu są ludzie, którzy potrafią sprawić, by gość
#Irena – modowy flash back z PRLu
Jeden z najbardziej awangardowych polskich twórcow modowych – Rad Duet – prezentuje swoją najnowszą kolekcję. „Irena” to druga część tryptyku, w której Maciej Józwicki i Julek Rusin nawiązują do polskiej tradycji. Tym razem zajmują się epoką PRL-u ze szczególnym uwzględnieniem okresu „dobrobytu” lat 70. Kampanii towarzyszy sesja zdjęciowa zrealizowana przez Weronikę Walijewską. Po folkowej „Wiesi” Rad
#