Przedmioty z przeszłości oraz współczesne akcesoria będą dostępne w The Nest rzez najbliższy miesiąc. Z tej okazji yestersen udostępnia aplikację mobilną wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), która przybliża historię przedmiotów i pozwala – bezpośrednio w showroomie – sfinalizować ich zakup.
– Po trzech latach obecności na rynku skupiamy najlepsze przedmioty vintage już nie tylko w sieci, ale i w rzeczywistości: żeby stworzyły unikalną, zróżnicowaną aranżację i dowiodły swego uroku. Przeplatamy je współczesnym designem, bo vintage to szeroko pojęty styl życia zgodny również z codziennością – mówi Karol Misztal, założyciel i CEO yestersen.
Z okazji otwarcia yestersen Pop-Up Store w the Nest marka stworzyła aplikację mobilną – yestersen AR. Aplikacja uzupełnia funkcjonalności platformy e-commerce: wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości by wprowadzić gości sklepu w świat prezentowanych w showroomie produktów.
– Wystarczy skierować telefon na wybrane przedmioty, aby poznać ich nazwę, autora, kraj pochodzenia czy wymiary. Ponadto dzięki połączeniu aplikacji z platformą online, można łatwo wyszukać podobne produkty dostępne w ofercie yestersen lub sfinalizować zakup bezpośrednio w sklepie – wyjaśnia Karol Misztal.
Oprócz unikatowych przedmiotów z minionych epok, yestersen po raz pierwszy zaprezentuje dzieła współczesnych twórców. Obok klasycznych skandynawskich sideboardów czy kultowych foteli wingback znajdziemy tam również: lampy Jana Garncarka, akcesoria hiszpańskiej marki DOIY, aparaty fotograficzne Lomography, plakaty z duńskiego Atelier CPH, oraz – przedpremierowo – najnowszą książkę Nathana Williamsa The Eye, założyciela magazynu Kinfolk. Koncepcyjnie przestrzeń podzielono na część livingową – gdzie zaaranżowano salon, gabinet i jadalnie w stylu vintage – oraz część poświęconą designerskim przedmiotom polskich i zagranicznych marek. Centralnym punktem przestrzeni będzie rzeźba kinetyczna projektu yestersen, która zawiśnie w łączącym dwa piętra świetliku.
Nowa przestrzeń pozwoli gościom spędzić czas w stylu vintage: obejrzeć pokaz slajdów z wakacji we Włoszech w latach 80., napisać list na maszynie, czy posłuchać ulubionej płyty winylowej.
– To ważne miejsce spotkań z fanami naszej marki. Przygotowaliśmy dla nich dawkę niecodziennych doznań – dodaje Karol Misztal.
Concept store yestersen będzie funkcjonować do 25 listopada w the Nest – nowej przestrzeni coworkingowej wyróżnionej przez magazyn Wallpaper* – przy ul. Pięknej 49 (wejście od ul. Koszykowej). Sklep będzie otwarty dla gości 7 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godz. 9-20, w weekendy w godz. 10-20.
Yestersen pop up
