JEMY, MÓWIMY, CAŁUJEMY
MIEJSCA, WYDARZENIA

Zapomniane i odkryte na nowo


 
Dada Daily to nowa marka stworzona przez Claire Olshan, znaną na Manhattanie z butiku Five‐ story. Wystarczy spojrzeć na te przysmaki, by stwierdzić, że Claire wprowadziła do świata „healthy food” nowe zasady gry. W swojej estetyce snacki nawiązują do dadaizmu i surrealizmu, co podbijają jeszcze genialne zdjęcia na stronie Dada. Skąd to przewrotne połączenie? Dadaizm miał uwolnić ludzką wyobraźnię i wprowadzić humor w obudowany regułami świat sztuki. Ta dadaistyczna fantazja i wolność były inspiracją dla Olshan, która dowiodła, że dieta może być przyjemnością, wręcz zabawą. Bo smak też się tu liczy – o truflach czekoladowych z schisandrą (cytryńcem chińskim) znana amerykańska dietetyczka Daphne Oz powiedziała: „Jak do diabła to może być tak zdrowe, pożywne i nieprzyzwoicie smaczne?!”.
 

Zobacz też podobne artykuły

Wszystkie wydania ust
  • nr 29

  • nr 28

  • nr 27

  • nr 26

  • nr 25

  • nr 24

  • nr 23

  • nr 22

  • nr 21

  • nr 20

  • nr 19

  • nr 18

  • nr 17

  • nr 16

  • nr 15

  • nr 14

  • nr 13

  • nr 12

  • nr 11

  • nr 10

  • nr 9

  • nr 8

  • nr 7

  • nr 6

  • nr 5

  • nr 4

  • nr 3

  • nr 2

  • nr 1

Nasze przewodniki po miastach
  • Kraków

  • Lizbona

  • Polskie góry

  • Bangkok

  • Lato

  • Kioto

  • Mediolan

  • Singapur

  • Warszawa

  • Warszawa

  • Berlin