Sfotografowane na sesji dziewczyny to nie zawodowe modelki, ale nasze koleżanki. Na planie panowała luźna atmosfera. Dużo rozmawialiśmy i śmialiśmy się, co widać na naturalnych i pełnych energii zdjęciach – opowiada Marta Garbińska-Włodarczyk, współzałożycielka i projektantka marki
Wybór modelek uwypukla również różnorodność kolekcji oraz osób, które sięgają Elementy. Seria zdjęć autorstwa Bartka Wieczorka przedstawia kobiety o różnych typach urody, kolorze włosów, wzroście czy figurze. Dla niektórych z nich było to pierwsze spotkanie oko w oko z obiektywem profesjonalnego aparatu. Tylko jedna jest zawodową modelką – Carmen.
Dystans społeczny sprawił, że bohaterki nie mogły pojawić się na planie razem. Bartek Wieczorem nie jest fanem cyfrowego montażu fotografii, dlatego postanowił wykorzystać techniki dawnych mistrzów fotografii. Zawsze podobał mi się sposób, w jaki Richard Avedon zestawiał swoje zdjęcia – łącząc ze sobą kilka fotografii tworzył wrażenie grupy. Dzięki zastosowaniu podobnego zabiegu udało nam się zrealizować pierwotną ideę, grupa dziewczyn spotkała się; nie w realnym świecie, ale na stykówce. Sesja powstała na kliszy fotograficznej, wybrane zdjęcia zostały przygotowane pod powiększalnikiem w ciemni – mówi Wieczorek.
Zimowa kampania ELEMENTY emanuje ciepłem, kolorem i pozytywną energią. Czuć w niej ducha podobnego do tego, który towarzyszył zdjęciom marki Benetton w seriach All are united oraz All the colours of the world z 1984 roku. Część swetrów zostało wykonanych z tej samej przędzy co dodatki, co pozwala z łatwością stworzyć modny kolorystyczny total look. Pozostałe zaś dostępne są w stonowanych, charakterystycznych dla marki kolorach, takich jak granat, butelkowa zieleń, czerwień, czy must have tego sezonu – taupe. Wszystkie przędze użyte do produkcji są sprowadzone z Włoch.
Na uwagę zasługuje też Czapka Babci Stefanii. Produkt jest tworzony ręcznie. Nie powstaje jednak w profesjonalnym zakładzie produkcyjnym. Czapki wykonuje na drutach Pani Stefania, babcia jednej z przyjaciółek marki. To niezwykła współpraca, która jest wyrazem bliskości i wyjątkowej relacji, która wytworzyła się między popularną marką a babcią klientki.
Wszystkie produkty dostępne są w stacjonarnych marki oraz na stronie www.elementywear.com.
KREDYTY DO SESJI:
Fotograf: Bartek Wieczorek | LAF
Asystent Fotografa: Aleksander Balcerek
Kreacja: Eliza Dunajska
Stylizacje: Michał Koszek | LAF
Makijaż: Aga Brudny | Art Faces
Włosy: Daniel Gryszke | D’vision
Produkcja: Karolina Popławska | LAF
Studio Praga
Poleć ten artykuł na Facebooku lub skopiuj link