Z pozoru stonowana kolekcja uwodzi idealnie skrojonymi modelami klasycznych trenczy, jeansów oraz wysokiej jakości przędzami wykorzystane w swetrach i sukienkach. Wszystkie produkty zaprojektowane zostały w taki sposób, aby móc je ze sobą swobodnie łączyć, tworząc dzięki temu ponadczasową garderobę na wiele sezonów. Idealnie sprawdzą się więc jako elementy garderoby kapsułowej. W większości przygaszone kolory ubrań przeplatają się z subtelnymi akcentami barwnych apaszek, które stanowią charakterystyczny element całej kolekcji.
Nam szczególnie do gustu przypadły bufiasta koszula Lotta Cupro w odcieniu dojrzałego bakłażana, o ciężkiej, mięsistej fakturze. Nie możemy się doczekać gdy pojawi się w sprzedaży w połowie miesiąca! Na szczęście już teraz jest dostępna długa sukienka Plater w kolorze zgaszonej pomarańczy. Warto zwrócić uwagę, że została wykonana z wiskozy z recyklingu oraz wiskozy ECOVERO ™ LENZING ™ pochodzącej z etycznych i bezpiecznych dla środowiska źródeł. Na wierzch narzucimy trencz Wanda – bardzo spodobał się nam jego szeroki kołnierz, który można nosić jak wysoką stójkę.
Twarzą kampanii została Maja Salamon – nie tylko modelka, a przede wszystkim osoba. Zdjęcia wykonała uznana fotografka Sonia Szóstak. Udało jej się uchwycić na zdjęciach autentyczne oblicza Mai – pełne energii i radości, niekiedy nostalgiczne, ale też stanowcze. Ubrania nie definiują bohaterki, ale pomagają jej wyrazić się, podkreślić nastrój i samopoczucie.
Wszystkie produkty dostępne są w butikach stacjonarnych marki oraz na stronie www.elementywear.com
Fotograf: Sonia Szóstak
Asystent Fotografa: Szymon Gosławski
Modelka: Maja Salamon | D’VISION
Stylizacja: Julia Bieńkowska | Made it Management
Makijaż i włosy: Kama Jankowska | ART FACES
Poleć ten artykuł na Facebooku lub skopiuj link