Pop-up store na Mysiej działa od lipca. Na razie zaplanowaliśmy pokazy wegańskiej pielęgnacji, wystawę firmowych archiwaliów, czyli kosmetycznych i designerskich unikatów, oraz premierę płyty „Osokins plays Chopin”, którą nagrała i wydała marka – wyjaśnia CEO Alby1913 Łukasz Rychlicki.
Alba1913 pielęgnuje sztukę kompozycji unikatowych rodzinnych receptur urzeczywistniających w trzecim pokoleniu pochwałę holistycznej wizji piękna jako harmonii ciała i ducha. Przenosi substancje aktywne znane z nobliwych produktów aptecznych i zielarskich do wyrafinowanych formuł kosmetycznych. Ciekawość, wiedza i doświadczenie kilku pokoleń chemików zainteresowanych leczniczą mocą roślin skutkuje inspirującymi, oryginalnymi odkryciami. Tradycyjnie stosowane ekstrakty roślinne i olejki eteryczne łączą się tu z wysokiej jakości składnikami o niekontrowersyjnym pochodzeniu i dobroczynnym wpływie na organizm ludzki.
Marka ruszyła właśnie z eksportem do Stanów Zjednoczonych, gdzie weszła m.in. do kultowego Shen Beauty w Nowym Jorku, oczarowała też ojca wszystkich concept store’ów czyli Rona Robinsona w Los Angeles, oraz wypłynęła na szerokie wody w sekcji beauty dobrze znanej w Stanach marki z odzieżą w stylu boho, czyli Free People. – Rynek amerykański jest dla nas strategiczny, pracowaliśmy nad tym wiele lat – mówi Łukasz Rychlicki. -Ale niezmiernie cieszymy się, że w tym samym czasie możemy docierać do wymagających klientów w Polsce – dodaje.
Luksusowe kosmetyki o oryginalnych teksturach, ujmujących zapachach i skutecznym działaniu są wytwarzane według farmaceutycznych standardów i przeznaczone do codziennej pielęgnacji skóry twarzy i ciała. Kosmetyki z linii Face kosztują od 120 do 300zł, do ciała – od 45 do 140zł. W butiku przy Mysiej można też kupić zestawy prezentowe oraz muzyczną perłę – winyl „Osokins plays Chopin” nagrany i wydany przez Albę1913.
Alba Pop Up, Mysia 3, Warszawa
https://www.facebook.com/alba1913PL/
Alba na Mysiej i w USA
