Programowi konferencji nadano formułę panelową. Organizatorzy wierzą bowiem, że tylko na styku branż i kompetencji można odkryć to, co nieodkryte i dotąd niewypowiedziane. Dyskusje eksperckie toczyć się będą wokół trzech tematów:
1. Amazing senses, czyli co to jest experience?
2. Trick the mind (challenge the body), czyli o przekraczaniu granic.
3. Play with your guts, czyli jak podjąć wyzwanie, by przetrwać.
Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się między innymi:
● Marije Vogelzang – zapraszana we współpracy z Ambasadą Holandii w Polsce ekspertka światowego formatu, twórczyni pojęcia „eat design” stojąca na czele wydziału Food Non Food w Design Academy Eindhoven.
● Branco Popovic, założyciel FASHIONCLASH – innowacyjnej i interdyscyplinarnej platformy modowej służącej debiutującym projektantom i artystom.
● Ake Rudolf – Dyrektor Międzynarodowego Centrum Designu w Berlinie, współtwórca nagród UX Design Award.
Interaktywność i wyjątkowość wydarzenia jest budowana od samego początku proponując uczestnikom, oprócz tradycyjnych biletów, tzw. „Content Pass”. Ta nietypowa wejściówka, umożliwia otrzymanie bezpłatnego biletu na konferencję w zamian za włączenie się we współtworzenie programu merytorycznego wydarzenia.
UCZESTNICY
Wydarzenie skierowane jest do dyrektorów kreatywnych, specjalistów ds. marketingu, strategów, kadry wyższego szczebla odpowiadającej za innowacje i rozwój, badaczy oraz menedżerów instytucji kultury.
ORGANIZATOR
Organizatorem konferencji „Undiscovered – Stories about experience” jest powołana z końcem 2017 roku Fundacja Content Story, której głównym celem jest działanie projektowe na pograniczu designu, sztuki, technologii, mody, nauki oraz projektowania doświadczeń. Do chwili obecnej zespół Fundacji zrealizował dwa projekty: wystawę BODY w ramach Europejskiej Stolicy Kultury oraz wystawę OVERLOAD w ramach festiwalu Gdynia Design Days 2018. Projekt „Undiscovered – Stories about experience” realizowany będzie przez trzy kolejne lata, w każdym uzyskując uaktualnioną i poszerzoną o nowe elementy formułę. Autorem identyfikacji wizualnej jest studio Punkt Widzenia.
GDZIE I KIEDY?
Pierwsza edycja konferencji „Undiscovered – Stories about experience” 20.11.2019, Warszawa
Bilety dostępne na: https://www.undiscovered.pl/bilety-i-akredytacje/
USTA patronują.
Poleć ten artykuł na Facebooku lub skopiuj link